• fysiotherapie-neer-01.jpg
  • fysiotherapie-03.jpg
  • fysiotherapie-01.jpg

Instructies patiënten bij afspraken in vestiging Haelen in Corona tijd (versie 03-10-2020).

Zoals u weet zijn de Corona maatregelen onlangs aangescherpt. Om uw en onze gezondheid te kunnen waarborgen en verspreiding van het Corona-virus te voorkomen, willen wij u vragen om, naast de al gebruikelijke richtlijnen, rekening te houden met de volgende NIEUWE punten:

• De fysiotherapeut zal voor, tijdens en na de behandeling gebruikmaken van persoonlijke beschermingsmiddelen.
• Aan u als patiënt doen wij het dringende verzoek, een mondmasker te dragen. Een uitzondering geldt voor kinderen tot en met 12 jaar, zij hoeven geen mondmasker te dragen.
• Indien gewenst is het mogelijk om een mondmasker in de praktijk aan te schaffen.

Daarnaast blijven wij u vragen om met de volgende punten van de tot nu toe gebruikelijke richtlijnen, rekening te blijven houden:

• Neem telefonisch contact op indien U of iemand anders in uw huishouden COVID-19 symptomen* hebt;
• Was voor u thuis vertrekt uw handen;
• Ga evt. thuis eerst naar het toilet, u kunt alleen in hoogste noodzaak gebruikmaken van het toilet in onze praktijk;
• Kom alleen, laat begeleiding buiten de praktijk wachten;
• Probeer zo dicht mogelijk op de afgesproken tijd te komen, voorkom wachttijd in de praktijk, wacht desnoods even in de auto op de parkeerplaats;
• Laat uw jas in de auto of neem uw jas mee tot in de behandelkamer, en hang deze daar op;
• Bij binnenkomst handen desinfecteren bij de balie.
• Maak na het handen wassen/desinfecteren geen gebruik meer van je mobiele telefoon.
• Daarna kunt u plaatsnemen op een stoel in de wachtkamer;
• Neem een eigen, schone, grote BAD-handdoek mee, en neem deze na afloop weer mee naar huis;
• Wanneer het mogelijk is, probeer zonder de leuning vast te houden de trap op en af te lopen;
• Wanneer u gebruikt maakt van de fitnessapparatuur, maak dan ieder apparaat grondig schoon voor en na gebruik;
• Na afloop van de behandeling verlaat u gelijk de praktijk volgens de aangegeven route;
• Volg in alle gevallen de instructies van onze medewerkers op.

Alleen sámen kunnen we er voor zorgen dat het besmettingsgevaar voor al onze doelgroepen zo klein mogelijk is.

Bij voorbaat dank,

Team Synergie Fysiotherapie en Fitness

* Symptomen passend bij COVID-19 (ook bij milde klachten)
• Neusverkoudheid, hoesten, kuchen of niezen